اطلاعیه شماره 2 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت (بهمن‌ماه) مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1403-1402دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

ضمن عرض تبریک مجدد به پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت (بهمن‌ماه) رشته‌های مختلف مقطع کارشناسی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد. پذیرفته‌شدگان محترم بایستی جهت ثبت‌نام الکترونیکی از ساعت 8 صبح روز ‌سه‌شنبه 27/12/1402 لغایت ساعت 24 روز یکشنبه 22/01/1403 به سامانه آموزش دانشگاه به آدرس (https://hamava.sanru.ac.ir) مراجعه و بر روی تصویر ثبت‌نام داوطلبان تکمیل ظرفیت کارشناسی 1402 از قسمت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کلیک کرده و برای ورود و شروع ثبت‌نام باید از شماره ملی به‌عنوان نام کاربری و شماره ملی به‌عنوان کلمه عبور استفاده نمایند. عدم ثبت‌نام الکترونیکی به منزله انصراف از ثبت‌نام و تحصیل بوده و تاریخ‌های فوق قابل تمدید نمی‌باشند.

لازم است پذیرفته‌شدگان در حین ثبت نام، بطور مستمر وضعیت تائید مدارک خود را در سامانه کنترل و نواقص احتمالی اعلام شده از سوی کارشناسان را برطرف نمایند.

کلیه پذیرفته‌شدگان پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی و قرار گرفتن وضعیت آنان در حالت تائید نهایی، می‌بایست به اداره آموزش دانشگاه مراجعه و کارت دانشجویی خود را دریافت نمایند.

بدیهی است چنانچه مغایرتی در مدارک، معافیت تحصیلی و تائیدیه تحصیلی در هر زمان مشاهده گردد، از ادامه تحصیل پذیرفته شده در هر مرحله‌ای که باشد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 

نکته مهم: مدارک اسکن‌شده بایستی کاملا واضح و خوانا و اندازه فایل‌ها حداکثر 500 کیلوبایت و قابل چاپ باشد (از تهیه عکس از مستندات با موبایل و دوربین عکاسی جدا خودداری فرمایید).

مدارک لازم جهت ثبت‌نام الکترونیکی:

1- اسکن از صفحات اول و توضیحات شناسنامه در قالب یک فایل

2- اسکن کارت ملی (دو طرف در قالب یک فایل)

3- اسکن عکس پرسنلی تمام رخ برای برادران و برای خواهران با حجاب کامل اسلامی (6 قطعه عکس 4×3 حتما پشت‌نویسی شده جهت ارسال پستی مدارک لازم می‌باشد.)

4- اسکن اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) یا اسکن اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) و یا اسکن اصل دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی) یا اسکن اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

5- اسکن اصل کارنامه دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) و یا اسکن اصل کارنامه دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

6- اسکن اصل گواهی پیش‌دانشگاهی یا گواهی موقت پیش‌دانشگاهی (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

7- اسکن مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه برادران (آن دسته از دانشجويان پسر كه فاقد کارت پایان خدمت یا معافيت تحصيلي از نظام وظيفه هستند، جهت دريافت معافيت تحصيلي باید به سامانه سخا به آدرس (https://sakha.epolice.ir) مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست معافيت تحصيلي اقدام نمايند. مسئولیت عدم اقدام به‌موقع بر عهده دانشجو خواهد بود.(

8- اسکن تصویر رسيد (یا اسکرین شات) تاییدیه تحصيلي مقطع پیش‌دانشگاهی با کد رهگیری (پیگیری) (داوطلبان باید به سایت https://emt.medu.ir/  مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست تاییدیه تحصيلي اقدام نمايند. فایل راهنما

9- اسکن فرم‌های تکمیل شده ثبت‌نام که باید از سایت دانشگاه دریافت شود و با خودکار آبی و با خط خوانا تکمیل شود.

9-1- فرم اخذ تعهد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

9-2- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان مناطق، رزمندگان و ایثارگران

9-2-1- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران، براي همه‌ي رشته‌ها در آزمون سراسري

9-2-2- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان رشته‌هاي مختلف تحصیلی (به غیر از رشته‌هاي گروه آموزش پزشکی) سهمیه‌هاي مناطق 2 و 3 در آزمون سراسري

9-3- فرم اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان داراي تناقض معدل کتبی نهایی دیپلمه‌هاي دوره نظري و معدل کل مربوط به دیپلمه‌هاي نظام قدیم، فنی و حرفه‌اي و کاردانش در آزمون سراسري سال 1402 (رشته‌هاي تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی  بدون آزمون)

9-4- فرم مشخصات داوطلبان افغانستانی و عراقی شرکت‌کننده در آزمون سراسري سال 1402

9-5- تعهدنامه

9-6- استعدايابي ورزشي

9-7- فرم استعداديابي فرهنگي

9-8- فرم اطلاعات فردي

 

مدارک لازم جهت ارسال پستی:

تمامی مدارک بارگزاری‌شده در زمان ثبت‌نام الکترونیکی باید از طریق پست پیشتاز حداکثر یک هفته بعد از تائید ثبت‌نام الکترونیکی توسط کارشناسان آموزش دانشگاه به آدرس ذیل ارسال گردد. عدم ارسال به‌موقع مدارک پستی به منزله انصراف از ثبت‌نام و تحصیل بوده و تاریخ‌ فوق قابل تمدید نمی‌باشند.

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر 9 جاده دریا، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، کد پستی 4818168984، صندوق پستی 578، اداره آموزش دانشگاه (حتما تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی در پشت پاکت قید شود).

مدارک لازم جهت ارسال پستی:

مدارک هویتی:

  • شش قطعه عکس پرسنلی 4×3 با زمینه سفید (پشت نویس شده) تهیه‌شده در سال جاری (تمام رخ برای برادران و برای خواهران با حجاب کامل اسلامی)

  • تصویر شناسنامه (تمام صفحات، دونسخه)

  • تصویر کارت ملی (پشت و رو، دونسخه)

 

مدارک تحصیلی:

با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت‌های ذیل

نظام آموزشی 3-3-6:

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن

  • اصل کارنامه تحصیلی یا ریزنمرات (سوابق آموزشی) سه سال آخر دبیرستان

 

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

  • اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی و یک نسخه تصویر آن

  • اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن

  • اصل کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دوره پیش‌دانشگاهی و یک نسخه تصویر آن

  • اصل کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن

 

نظام قدیم آموزش متوسطه:

  • اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان یا هنرستان و یک نسخه تصویر آن

  • اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

 

دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی:

  • اصل فرم انصراف از تحصیل

  • با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت‌های فوق

  • توجه: پذیرفته‌شدگانی که در سنوات قبل دانشجو بوده‌اند، می‌بایست در زمان ارسال پستی مدارک فرم انصراف قطعی از رشته قبل را تحویل نمایند.

 

تأییدیه تحصیلی:

  • کپی تصویر رسيد (یا اسکرین شات) تاییدیه تحصيلي مقطع پیش‌دانشگاهی با کد رهگیری (پیگیری) الزامی می‌باشد. (داوطلبان باید به سایت https://emt.medu.ir/  مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست تاییدیه تحصيلي اقدام نمايند).

  • دانش آموختگان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما دانش آموختگان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن علاوه بر ثبت درخواست در سامانه مذکور، با کد پیگیری صادر شده باید به ادارات آموزش و پرورش محل دانش آموختگی خود مراجعه نمایند.

 

مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

  • دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، ضمن بارگذاری در سامانه ثبت‌نام، یک نسخه تصویر کارت مربوطه را از طریق پست ارسال نمایند.

  • پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان‌خدمت باشند (اعم از افرادی که دارای معافیت تحصیلی دانش‌آموزی می‌باشند، دانشجویان انصرافی یا سربازان حین خدمت) لازم است به سامانه https://sakha.epolice.ir و یا یکی از دفاتر پلیس+10 شهر خود مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی، پرینت برگه تأیید اولیه شرایط مشمول را در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نموده و آن را ارسال پستی نمایند.

  • در زمان تکمیل اطلاعات در سامانه نظام وظیفه، مقطع تحصیلی را کارشناسی و تاریخ شروع به تحصیل در دانشگاه را 30/11/1402 ثبت نمائید.

  • معافیت تحصیلی دانش‌آموزی، پس از قبولی در دانشگاه، فاقد اعتبار است. لطفا از بارگذاری آن در سامانه همآوا و یا ارسال پستی خودداری فرمائید.

  • دانشجویان انصرافی از سایر دانشگاه‌ها، درخواست معافیت خود را با نام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سامانه نظام وظیفه ثبت نمایند.

  • لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال پستی برگه تأیید اولیه شرایط مشمول، ثبت‌نام دانشجو ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود نخواهد داشت.

 

جهت مشاهده راهنمای ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی به این آدرس  https://www.aparat.com/v/9Y8NS مراجعه نمائید.

  

 

تذکرات مهم:

1- تاکید می‌شود از گذاشتن مدارک غیرمرتبط در فیلدهای درخواستی جداً خودداری شود.

2-در خصوص فرم‌های ثبت‌نامی که محل الصاق عکس وجود دارد، ضروری است عکس روی آن چسبانده شود.

 

در خصوص امور رفاهی و دانشجویی دانشجویان به موارد ذیل توجه فرمایند:

 الف- جهت دریافت اطلاعات مربوط به امور رفاه و دیگر خدمات دانشجویی به قسمت معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه مراجعه نمائید.  

ب- جهت استفاده از تسهیلات صندوق رفاه به سایت مربوطه به آدرس ذیل مراجعه شود.

bp.swf.ir و یا www.swf.ir

ج- در بخش مشاوره و درمان جهت تکمیل اطلاعات خود در طرح پایش سلامت جسمی و روانشناختی  به آدرس ذیل مراجعه شود.

 http://portal.saorg.ir/physicalhealth   و  http://portal.saorg.ir/mentalhealth

د- در خصوص نحوه اسکان دانشجویان و رزرو غذا به قسمت معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه مراجعه نمائید.  

 

 

                                                                                     حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه