راه‌اندازي ارسال مدارك تحصيلي از طريق پست پيشتاز براي دانش‌آموختگان تمامي مقاطع تحصيلي

راه‌اندازی ارسال مدارک تحصیلی از طریق پست پیشتاز برای دانش‌آموختگان تمامی مقاطع تحصیلی



به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه؛ در راستای ارائه‌ی خدمات غیرحضوری به دانش‌آموختگان محترم امکان درخواست صدور و ارسال مدارک دانشگاهی (از طریق پست پیشتاز) در سامانه‌ی هم‌آوا راه‌اندازی گردید. لذا از کلیه‌ی دانش‌آموختگان عزیز در تمامی مقاطع تحصیلی خواهشمند است از تاریخ 17/04/1402 نسبت به مراجعه‌ی حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری فرمایند.

مطابق جدول ذیل فرآیند ارسال مدارک تحصیلی از طریق پست پیشتاز به آدرس دانش‌آموخته انجام خواهد شد.

ردیف
مراحل انجام فرآیند
توضیحات هر مرحله
۱
مراجعه به وب سایت هم‌آوا
در گام نخست دانش‌آموخته باید به سامانه­ی هم‌آوا (hamava.sanru.ac.ir) مراجعه نماید.
۲
بارگذاری مدارک
بارگذاری اسکن مدارک لازم شامل اسکن تمامی صفحات شناسنامه، اسکن کارت ملی، اسکن مدرک آخرین وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان) و کپی برابر با اصل محضری مدارک پایان تحصیلات تمامی مقاطع قبلی
۳
ثبت درخواست توسط دانش‌آموخته در سامانه هم‌آوا
در این مرحله دانش‌آموخته می‌بایست پس از بارگذاری مدارک لازم درخواست خود را ثبت نماید.
۴
بررسی درخواست دانش‌آموخته توسط کارشناسان اداره دانش‌آموختگان
در این مرحله درخواست دانش‌آموخته توسط کارشناسان ادراه دانش‌آموختگان بررسی و کسری مدارک از طریق سامانه برای نامبرده به صورت پیامک ارسال خواهد شد. در صورت ارسال کامل، مدارک تأیید خواهد شد.
۵
دریافت و تأیید کسری مدارک دانش‌آموخته در سامانه
اعلام وصول و دریافت کسری مدارک دانش‌آموخته از طریق پیامک به دانش‌آموخته اطلاع داده خواهد شد.
۶
پرداخت مالی
پرداخت مالی توسط دانش‌آموخته (از طریق درگاه اینترنتی) و کنترل پرداخت موفق توسط کارشناسان اداره دانش‌آموختگان
۷
صدور مدرک
صدور مدرک درخواستی دانش‌آموخته توسط کارشناسان اداره دانش‌آموختگان
8
تحویل مدرک به نماینده پست و ارسال آن از طریق پست پیشتاز
تحویل مدرک به نماینده پست و اعلام ارسال مدرک از طریق پیامک به دانش‌آموخته
تذکر: درخواست صدور و ارسال مدارک دانشگاهی مختص دانش­آموختگانی می‌باشد که مراحل تسویه حساب خود را به طور کامل انجام داده باشند.