امکانات رفاهی دانشگاه 1403

 

1-

دانشگاه دارای مرکز رشد فناوری با امکانات ویژه و تسهیلات مالی در قالب وام قرض­الحسنه برای ایجاد شرکت­های تجاری دانش­بنیان توسط دانشجویان در حین تحصیل برای تحقق استقلال مالی قبل از دانش ­آموختگی است.

 

2-

 

دانشگاه از مرکز کارآفرینی فعال با امکانات پایلوتی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و نیز برگزاری دوره­های مهارت­ افزایی و توانمندسازی برای آشنایی دانشجویان با شرایط کسب و کار و ایجاد شغل و درآمد­ بهره‌مند است.

 

3-

مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه سعی می­ نماید با برگزاری دوره­های کارورزی و کارآموزی با تمرکز بر ایجاد مهارت­های کسب و کار اشتغال دانش ­آموختگان را فراهم آورد.

4-

برگزاری کارگاه­های آموزشی، مهارتی و کارآفرینانه در هر نیمسال تحصیلی با همکاری مرکز فنی و حرفه­ای و انجمن­های علمی دانشجویی

5-

دانشگاه دارای امکانات رفاهی شامل خوابگاه- سلف سرویس با غذای یارانه­ای، بوفه دانشجویی، مرکز انتشارات با امکان تکثیر با قیمت یارانه­ای، کتابخانه، سالن مطالعه، سایت رایانه­ای، دسترسی رایگان به منابع و پایگاه­های اطلاعات علمی است.

6-

امکان استفاده از اینترنت و سیستم وایرلس (بی­سیم) در محیط دانشگاه و خوابگاه به صورت رایگان فراهم است.

7-

دانشگاه از امکانات مطلوب ورزشی در خوابگاه برادران  ازجمله سالن ورزشی، زمین فوتبال، چمن مصنوعی وسالن بدن سازی وهمچنین در خوابگاه خواهران  شامل سالن ورزشی وبدن سازی وسالن تندرستی برخوردار می باشد.

8-

ارائه خدمات رایگان درمانگاهی, مشاوره و روان­شناختی تحصیلی.، خدمات رایگان پزشکی وپرستاری در خوابگاهها وخدمات دندانپزشکی در دانشگاه.

9-

دانشجویان از مزایای بیمه حوادث دانشجویی برخوردار می­باشند.

10-

دانشجویان نوبت دوم (شبانه) از مزایای وام شهریه صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برخوردار خواهند شد.

11-

دانشجویان دوره روزانه واجد شرایط از مزایای وام تحصیلی، وام ازدواج, وام مسکن, وام شهریه و وام ضروری برخوردار خواهند شد.

12 –

تخصیص تخفیف و تسهیلات برای خانواده­های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران براساس همکاری دانشگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران.

13 –

از دانشجویان برتر در حوزه­های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی در هر سال تقدیر می­شود.

14 –

به نفرات برتر آزمون که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند جوایز و مشوق­هایی مطابق با مصوبات هیات رئیسه دانشگاه اعطا خواهد شد.

15 –

دانشگاه دارای آزمایشگاه­های آموزشی و پژوهشی، پایلوت­های تحقیقاتی، مجموعه گیاهان دارویی و معطر و باغ بوتانیک است.

16 –

دانشگاه دارای مزارع و جنگل آموزشی- پژوهشی جهت استفاده دانشجویان برای انجام دوره­های آموزشی و تحقیقات و نیز برگزاری اردوهای علمی- فرهنگی است.

  17-

دانشجویان به ازای انتشار مقاله در نشریات و همایش­های معتبر از تشویق و حمایت مالی برخوردار خواهند شد.

18 –

دانشجویان روزانه مقطع کارشناسی ارشد  گرنت پژوهشی انجام هزینه پایان نامه به مبلغ شانزده میلیون ریال  و دانشجویان شبانه هفتاد درصد این مبلغ را دریافت می­نمایند.

                 19-   برخورداری از حمایت مالی قابل توجه در صورت فعالیت در هسته های پژوهشی دانشجویی دانشگاه

                   20 –   برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری علمی دینی و مذهبی همراه با اهدا جوایز به برگزیدگان

                    21-  برگزاری جشنواره مختلف علمی فرهنگی برای دانشجویان شاغل به تحصیل